Run as far as your legs take you

Hola mi amores!? ;)


Ligger och kollar Idol och dricker min favvisdryck, cola zero som ni vet! Var ute och sprang innan och det går bättre och bättre! Fick dock sjukt ont i mina knä och vader idag så jag fick hålla tillbaka lite, störigt när man känner att man hade orkat springa mer!!!! Skönt var det iallafall, blev en halvtimma idag! Jag och A var iväg och köpte lite hundmat och grejer innan och hittade snygga stenplattor till vårt hus hemma i Sverige, det är så roligt och planera och diskutera! Kan knappt vänta på att vårt hus börjar ta form!!!! Längtar längtar längtar!

Your home is where your heart is.


XOXO

Kommentarer
Postat av: maria

Hej! Jag håller också på att försöka ge mig på att ut och jogga. Hur låbgt springer du ungefär? En halvtimme är ju jättebra! Måste bli ngra km eller?

2010-09-23 @ 21:55:59
Postat av: sofie

MARIA: Hej hej! Jag springer intervaller. Springer så långt jag orkar, sen går jag tills jag hämtat andan, sen springer jag igen. Har ingen koll på hur många kilometer.... Måste hitta min stegräknare så jag kan se hur långt det blir!!! Men börja med intervaller, det är även den bästa träningen!!! Lycka till!

2010-09-23 @ 22:04:13
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Elina

Vart ligger ert nya hus då?

2010-09-24 @ 16:19:47
URL: http://www.elinahasslund.com
Postat av: sofie

Elina: Det ligger i Sverige lite utanför Helsingborg :)

2010-09-24 @ 17:24:34
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0