Plugg och sånt

Nu har nån timme gått till plugg, känner mig nöjd. Tror jag satte första delen i uppgiften! Jag fick tillbaka resultatet på min förra inlämning..... VG! Jag är nöjd och glad! Visste inte ens om jag fått det rätt, var bara miljösynpunkten jag missade annars hade jag tydligen fått MVG! Oh vilken liten pluggis jag är, älskar att få betyg på hårt arbete! Jag får fortsätta med detta imorgon och gosa ner mig i soffan hos min man (som är underbar) och kolla lite Braveheart!

Nati!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken högskola går du på? SH där jag gick hade max G och VG på tentorna.

2010-09-13 @ 23:10:50
URL: http://www.elinahasslund.com
Postat av: carro

stoooolt över dig :)

2010-09-14 @ 11:31:56
Postat av: mami

Duktig Fi !! kram :)

2010-09-14 @ 12:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0