It's getting cold

Usch, hösten börjar sakta men säkert smyga sig på. Det är kallt nu på morgonen, det är kallt sen på kvällen. Dagarna är okej så länge solen skiner, annars är det kallt då också. Jag hatar och frysa! Jag vill ha sommar i minst 2 månader till! Buhu! Är i Påarp och väntar på att min sis ska vakna inne i stan så jag kan dra med henne på en PW-runda med Dexter i skogen! Ska ha lillkillen hela dagen och ikväll ska jag nog möta upp tjejerna för lite vin, har inte bestämt allt ännu!
Köpte ett par nya skor igår som jag är kär i! En kompis tipsade om dom och jag blev kär:
Vad tycks?
Nej nu ska jag kolla lite bloggar och greja.
XOXO

Kommentarer
Postat av: carro

MEGA!

2010-09-02 @ 10:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0