I don't like my dog today

När jag så sött låg och sov imorse i tron om att mitt monster till hund också sov så hade han annat för sig.... Han har på något sätt öppnat vårt förråd i källaren, hittat mina skönaste sommarskor (á 700:-) och totalt bitit och slitit sönder den ena skon. Tror ni jag blev glad när jag såg det eller? Så står han där och tittar på en med sina snälla hundögon när man skäller... Gaaah jag kan inte vara sur på den jävlen, men jag kan säga såhär, jag gillade inte honom i några sekunder idag, det ska ni veta!



Bevis:



Snygga va? Haha, jävla hund!!!!!!


Nej lite serier nu tack så jag blir på bättre humör.
XOXO

Kommentarer
Postat av: jonna

oh no! Ja jag vet själv hur det är att ha skor och hund i samma hushåll.. hyllan var en bra plats då, men glömde man så var han där och nafsade.. ha ha. Everybody loves shoes ;-)



Kram på dig

2010-09-28 @ 11:20:53
URL: http://www.jonnalauhage.blogspot.com
Postat av: Elina

hahaha, förlåt, Bosse äter bara räkningar och papper :)

2010-09-29 @ 14:45:15
URL: http://www.elinahasslund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0