friday i'm inlove

Igårkväll försökte jag lära min man och gossa, han kan inte, han är trist!
Han tycker att gossa är när jag kliar han i nacken eller på ryggen, hur
gossigt är det för mig på en skala? Nej jag måste lära honom, titta så gossiga de på
bilden ovanför som exempel, mer goss åt folket!!!


Käkade en identisk frukost som den igår fast tog 40 minuters promenaden efter (mest för att jag var så hungrig när jag vaknade). Nu ska jag ta en snabb dusch, göra mig vacker med hjälp av smink och diverse hårsupplies, sen ska jag möta älskade Ella och sötaste Ida! Längtar!!!!!

Ha en alldeles fantastisk dag, min dag blev perfektion så fort jag satte mig vid datorn idag, min älskade sis har bokat biljetter hit and i can't wait!!!!!
XOXO

Kommentarer
Postat av: E

har samma "problem" haha!

2010-09-13 @ 22:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0