Från och med du





Jag går och småler med vinden i mitt hår
Solen bränner skönt på mina kinder
Vi dansade, skrattade och älskade igår
igår var vi fria, då fanns inga hinder
Det kändes som om och flyga på moln
så lycklig var jag då
Jag strunta i om hela världen hade koll
en sådan lycka jag kände var vi värda att få
Vi hoppade, flög, skrek och log
Vi dansade och var lyckliga tills musiken dog



Jag hade så roligt igår så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag och min bästa flippade loss, eller mest hon, haha! Vi började hos Emma med vin och ost. Det var jag, Caroline, Emma och Isabelle. Vi lekte lekar och skrattade tills vi grät! Sen tog vi taxi in till Bara Vara och drack lite mer vin och sen när jag skulle ta taxi hem kom Caroline in i ett flipp-mode och jag kunde (fick inte) svika henne! Vi hamnade, efter några barer, på älskade Le Cardinal (restaurangen i 3 etage) och vi dansade tills våra fötter blödde och allting kändes lyckligt och underbart. Vi kramades, hoppade, flög och föll. Vi älskade musiken och skrek tills vi blev hesa. Vi hade helt enkelt jävligt roligt.


NU däremot är jag mega trött efter 0h sömn (snackade med lillbrosse en del när jag kom hem och sen gick jag upp 07:00 och lämnade bilen på service, JÄTTE ROLIGT). Dricker mjölk och äter choklad. Ska kolla lite Keeping up with the Kardashians!

Tack för en mega Torsdagkväll min finaste bästaste vän.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Elina

Oscar-låten :)

2010-09-03 @ 21:22:01
URL: http://www.elinahasslund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0