bring it back




God förmiddag mina lovers.
Precis nyduschad och påklädd efter en lite längre joggingrunda med min galna hund! Nu är han iallafall trött och jag fick lite frisk luft, träning och energi för dagen! Tänkte käka lite pannkakor snart, mums! Försöker få mannen att åka och kolla lite möbelaffärer men det är ju faktiskt ett mission impossible här hemma! Gah, får väl åka själv!

Tänkte dela med mig av vad jag använder för produkter till min hy, jag blandar lite vilt men jag trivs med det och det blir bra, har sällan finnar och skit (ta i trä).

Först använder jag Nivea MakeUp Remover för ögonmakeupen. Sen tvättar jag hela ansiktet med underbara Dermalogica Special Cleansing Gel. Därefter använder jag Niveas Ansiktsvatten och sen smörjer jag in ansiktet med Cliniques ansiktskräm för "Dry to very dry skin" och till sist sprayar jag lite fuktspray från Clinique över hela ansiktet, den är jag klar!
Vad använder ni, är ni nöjda?


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0