alliansen!



Igår satt jag och A och kollade hela valvakan, så jag är trött, men ska på stan och luncha med Ella och shoppa lite, det gör mig lite piggare. Ja, alliansen "vann" ju så det är ju bra. Vänsterpartiet gick det inte så bra för och det kan jag förstå med den partiledaren! Mer än så ska jag nog inte säga om valet, jag är nöjd iallafall, blått är flott!

Var precis ute med min fina hund i regnet, i slutet fick han panik så jag släppte honom lös så gick han och spydde lite galla i ett hörn. Troligen för lång runda innan frukost. Nu har han fått mat och ligger och vilar, han verkar må bra. Men han har dock massa utslag i ljumsken som vi måste kolla upp hos farbror djurdoktorn, har ingen aning om vad det kan vara. Plus att han gnabbar sig på både ben och svans som en galning till och från.... Ibland önskar man att de små liven kunde prata!

Nej nu ska jag kolla lite bloggar och så tänkte jag få tag i Ella och bestämma tid på stan denna regniga dag.
Puss på er!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad är det du inte gillar med Ohly?

2010-09-20 @ 20:25:29
Postat av: sofie

Ida: Han delar inte mina åsikter och vågar inte ens sätta sig i samma rum som en annan partiledare? Löjligt!

2010-09-20 @ 21:52:12
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0