We are inlove, in our house


Igår åkte min familj (jag, andy och dexter) till vårt blivande hem och planerade och drömde om dagen
då vi får flytta in. Vi städade och sopade fint tills när Andys pappa skulle komma och diskuterade planlösningar.
Jag älskar redan huset.
Det är så perfekt och det kommer bli så fint. Bilden ovan kommer bli min walk in closet med bjälkar i taket,
med massor av kläder längs väggarna och massa fina hyllor för skor och väskor (frågan är om A får plats)
Hihi.

Har hundra saker att göra, bara ger er en snabbisupdate så ni inte tror jag ramlat ner i Öresund eller något.
Jag är hemma hos de jag älskar mest och njuter av varje liten sekund.
Dagens schema; Puma lagret, lunch med Tina, Sebbe och Nellie och sen iväg och välja kakal & klinker.
Sen ska jag umgås med min fina sis. <3

Ha en fin dag.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Elina

Det där såg inte dumt ut du! Själv har jag en "walking closet" på 1 meter, haha!

2010-10-05 @ 20:13:07
URL: http://www.elinahasslund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0