Torsdag redan?

Bilden visar massa god sushi från MOMO i Amsterdam, mumso!!




Oj vad det går snabbt när man har roligt, blev chockad imorse när jag kom på att det var Torsdag! Började dagen med en lång morgonprommis, lät sis sova ut sen väckte jag och Dexter henne så käka vi lite frulle och sen drog vi ner på stan. Hittade skor båda två och jag köpte även en jeansskjorta på Zara, fin fin. Lunchade på NC och Em hade ont i magen sen frukosten så nu ligger hon och vilar, hoppas hon mår bättre imorgon! Ska dricka ett glas vin med Bamse nu tänkte jag. Det är ju ändån Torsdag! ;)

Och just det, sitter och leker med min iPhone4 som min man fixat till mig, han är bäst.

Ha en fin kväll darlos.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Johannaeo

Åhhhhh!!! Kan han inte fixa en till mig också? Jag erbjöd ju ändå mig att fixa pommes till honom. Typ samma sak ;)

2010-10-16 @ 01:35:36
URL: http://johannaeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0