Paris Paris, You will make me smile

Okej, jag erkänner.
Allt jag tänker på från och med imorse (när jag snacka med bästis C) är Paris! Tydligen så firar de Halloween på Söndagkväll och allt är öppet for party (barer, nattklubbar osv) så vi tänkte klä oss svart och göra Paris lite mindre läskigt! Wiii, jag DÖR så mkt jag längtar! Halv tre på eftermiddagen anländer jag och då är det snabb incheckning sen börjar MYSET! Kan knappt vänta! Älskar A för jag fick tågbiljett och jag älskar Ella som hjälper till och passa min fina Dexter när jag är borta! Ni gör mig lycklig, and Paris make me smile....




Just det. Har ju berättat att Dex haft klåda och jag har misstänkt typ löss/loppor men inte hittat ett skit på honom.... Men imorse hittade jag de små äckliga krypen och blev faktiskt glad, då vet man ju vad det är och hur man ska behandla det! Åkte direkt till farbror djurdoktorn och fick dropp till honom så inom 4- 5h är de DÖDA och utrotade, fattar ni så skönt?
No more sleepless nights....

Have a nice Friday lovers.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0