Hollando, i am back


Nu har jag, sis, pappa, Dexter + Erik landat i Holland, home number 2! Imorgon gäller det! Vi drar till Amsterdam på morgonen sen är det mys hela dagen fram till matchen som jag redan är så nervös för!!!! Men vi hoppas på det bästa såklart, hoppas ni håller tummisarna!


Kollar på IQ-befriade "Svenska New York - fruar" på tv och är sjukt mätt på tacos!
Förlåt för kass uppdatering men har faktiskt lagt min tid på att njuta till fullo av mitt liv. :)
Hoppas ni mår bra, har saknat er!
XOXO

Kommentarer
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2010-10-11 @ 22:20:21
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: carro

men jag döööör så avis jag är på er!! ligger i sängen o försöker kolla PH på datan men sidan är megaöverbelastad så jag får nog bara somna... :P ha det så underbart imorgon, älskar dig o saknar er båda sjukt mkt!! pussssss

2010-10-11 @ 22:50:50
Postat av: Benga

Hej!

Klar att det går bra i morgon, hälsa Andreas så gott och Lycka till/benga.



Har Andreas någon e-mail adress

som jag kan nå honom på direkt....???

2010-10-11 @ 22:52:39
Postat av: Benga

Hej!

Klar att det går bra i morgon, hälsa Andreas så gott och Lycka till/benga.



Har Andreas någon e-mail adress

som jag kan nå honom på direkt....???

2010-10-11 @ 22:54:47
Postat av: Josie

tuuusslussan..hade hoppats att få se dig efter matchen igår! gick ni ut något? jag har vart helt däckad hela dagen :( Puss!

2010-10-13 @ 18:05:46
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: amanda

du som har så snygg stil.. Vet du någon hemsida man kan köpa lårhöga stövlar på? Kisses

2010-10-13 @ 20:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0