Fredagsmys!

Vaknade vid halv tio och gick upp och käkade lite frukost och surfade nätet. Sen studsade jag och Dexter ut i ösregn och gick vår vanliga 40minuters runda, det kan ha gått snabbare idag med tanke på regnet ;) Sen provade jag lite Zumba i 30 minuter här hemma och kände mig urlöjlig som stod och hoppade framför datorn så jag bestämde mig för och skaffa detdära träningskortet istället.

A ville ha lax till käk ikväll och jag är så trött på lax så jag köpte en stor saftig oxfilé till mig själv, mumma! Har lite småont i huvudet så ska kolla lite Greys och dricka cola en stund.

Idag är det ju fredagsmys och jag har köpt hem mini - munkar och M&M:s! Gottis!.
Mys på bara!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Josie

Godmorgon mitt hjärta!

2010-10-23 @ 11:17:42
URL: http://josieswall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0