Feeling useless

U see me driving in my car....


Ännu en rätt seg dag altså! Känner mig matt i kroppen och vill mest sova hela tiden, hoppas inte på en jävla depp-dipp-period! Har sjukt lätt för att hamna i sånnadära perioder när det är mörkt och trist ute. Men jag får rycka tag i mig själv. Har typ legat på soffan till 16:00 idag (kollade btw Parabormal Activity själv, buhu, läskig) sen åkte jag och handla hem lite käk sen kockade jag och A lite spagge och köttesås till middag, mums! Ska snart iväg på Holländskalektion, haha. Undrar hur det kommer gå, har typ glömt nästan allt jag lärde mig innan sommaren... Buhu, jävla språk!

Have a good one babes.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har ni för bil??? :D



kram

2010-10-26 @ 18:33:13
Postat av: alex

tuss då inte depp period!Måste säga att jag har en liten sådan jag med dock.. Snart ska du till Paris och kaanske jag med, om inte fransmännen vore så jävliga med demonstrationer o skit. Jag måste vänta till lite närmre för jag måste komma hem i tid annars går mitt plugg åt skogen ifall jag blir fast i Paris, inte så tråkig tanke iof ;) saknar dig mkt!!

2010-10-26 @ 19:07:06
Postat av: Anonym

Hejje tussen!!

Visst får man lite mörker depp dagar ibland men man får kämpa emot o försöka fånga d ljus som kommer om dagarna! Du har ju dex som släppar ut dig iaf !:)

Tycker du är duktig som går på lektioner iaf, jag har inte ens varit i närheten ännu! Dock talar min karl flytande Holländska... så lätt o vara lat själv :P

puss på dig!

2010-10-26 @ 19:17:29
URL: http://lavie-carro.blogspot.com
Postat av: sofie

Anonym: Jag kör en liten Opel Astra jag! :)



Alex: Ja deppoperioden kommer ofta när det är mörkt och trist ute tyvärr! Hade blivit liiiiite gladare om du hade kommit till Pariiiii med oss!!!!! Men jag förstår att det inte är 100 och åka dit när det är massa strejker och grejer, hoppas inte det gäller tågen......... :/ Saknar dig fisen!! MUCHO!

2010-10-26 @ 20:44:53
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Ida

Sofie håll ut snart ska du iväg på tripp till Paris:), något att se framemot. Vet hur det är detta väder & mörker gör en trött & opeppa, har samma känsla kan jag lova:/. Man få vara lite deppig så kommer en glad period efter, kan jag lova:). Tack för ikväll!

2010-10-26 @ 21:23:09
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Elina

Höstdepp får vi alla förr eller senare. Det går över. Du har ju (som Ida säger) Paris att se fram emot och det är inte dumt!



2010-10-27 @ 10:20:30
URL: http://www.elinahasslund.com
Postat av: alex

gossis!! jag har lagt till dig på skype tror jag :) heter du soppan__ ? isf kan vi skypea ikv?! PUSSSSS nuuusss

2010-10-27 @ 10:21:13
Postat av: Ida

Meneer varsågod;p

2010-10-27 @ 11:07:47
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Caroline

snart ses vi två deppon i parre! o då blir vi två peppon istället :D love u!

2010-10-27 @ 12:32:57
Postat av: sofie

Ida: Jaa jag ska hålla ut!!! Vi får peppa varann okeeey? :) Tack själv för igår, myyys!



Elina: Jo jag hoppas det går över! :) Ja Paris räddar mig rätt rejält tack och lov! :) Puss



Alex: Jaaaa nu kan vi skypa. Jag ska dock på match ikväll så är nog inte hemma förrens vid tio..... Men jag loggar in då så kan vi se! ;) PUUUUUSSSS



Carro: Ja vi får se till att bli två peppoooon, i like the sound of that! Love you!!!

2010-10-27 @ 14:52:34
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0