Amsterdam + ledsna & glada miner


Innan matchen fanns det hopp och glada miner. Vi studsade runt på Amsterdams gator och var rakryggade svenskar. Vi åt sushi till lunch och drack vin. Vi drack drinkar på Hard Rock Café med Pappa, Erik, Bamse och Patrik. Vi letade restauranger och skrattade. Vi åt en god middag med massor med fantastiska människor och hade underbart roligt. Vi åkte taxi. Vi satte oss på en fantastisk arena och det pirrade mer än någonsin i min mage, min finaste från start.... Men allt kan tydligen inte gå som man vill, är dock stolt över min man och hans mål som iallafall gav mig ett leende efter alla dumma mål från fel lag!


Efter matchen drack vi lite öl med grabbarna sen imorse var det en ny dag och nya tag. Shopping och lunch i Amsterdam med älskade sis och nu ikväll har vi avnjutit grillat och mysigt sällskap. Jag har saknat min hund som fick sova borta inatt men nu är han hos mig igen.

Hoppas allt är bra med er, och alla som var med igår, tack för en jätte mysig kväll!!!
Godnatt, XOXO

Kommentarer
Postat av: Josie

ja matchen blev inte riktigt som vi ville :( men kramarna desto bättre! Du är fin min vän!

2010-10-14 @ 09:48:39
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Ida

Berätta vilka som är på bilderna! Tack för en superbas blogg :)

2010-10-14 @ 10:01:08
Postat av: carro

söte, det låter som att har haft väldigt mysigt ändå :) o man får ju inte glömma att holland är världens andra bästa lag! puss goss!

2010-10-14 @ 10:09:35
Postat av: sofie

Josie: DU är fin, och kramarna var fantastiska!



Ida: Första bilden är jag och sis, bilden bredvid är Josie och en jätte trevlig tjej som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på och sista är på mig och Emma!



Carro: I know att vi mötte ett bra lag men ändååån! ;) saknar dig mega!!! puss

2010-10-14 @ 11:50:08
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: carro

http://www.youtube.com/watch?v=q0K5m6oMmCM&feature=player_embedded#! såå störd!

2010-10-14 @ 15:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0