Todays

Denna regniga dag ser jag ut såhär.
Leggings från Gina
Rosig top från Primark, England
och en Kavaj från älskade H&M


Suttit på stan och sörplat kaffe och fick även med mig hem en fin tunika från Zara, provade massor med skor där inne också men hittade inga som var 100! Nu är även alla våra "stora" möbler beställda till huset därhemma i Sverige. Så skönt! Allt borde hinna hem till oss innan jul, tur att vi har Andreas mamma där hemma som ringer och beställer och fixar och donar!!! Guld värt!


Ska vid sjutiden på en 2h holländska lektion eftersom förra blev inställd. OMG!
Nu får vi se om jag har några meningar på lager, haha! Jag vet jag är kass på språk!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0