Today

Såhär ser jag ut idag.
I min nya tisha från Marc ♥



Varit på stan och lunchat och insåg i plånboken att jag råkade dricksa taxichauffören med mer än 300 svenska spänn igårkväll då jag trodde jag gav honom en 20 euro och bad om 2 euro tillbaka, då jag egentligen gett honom 50 euro! Sjukt att han inte sa något, jävla idiot! Haha, han blev väl glad som fick 30 euro i dricks? Psykbryt på sådana människor!

Imorgon kommer svärföräldrarna så det borde stå städning på schemat.... Men Gossip Girl först iallafall, alla har typ blivit galna över hur bra det är så jag får väl se med egna ögon vad som händer i detta avsnitt! :)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Elina

Fin du är i mysse :)

2010-11-03 @ 16:23:13
URL: http://www.elinahasslund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0