PUMP & STÄD

10:45 gick startskottet för bodypumpen på gymmet, puh!
Jag gjorde så gott jag kunde men fy fasen vad klen jag är om man jämför med resten, haha!
Skakandes i både ben och armar gick jag och småhandlade lite på Jumbo för imorgon är allting stängt.


Sen kom jag hem och pussade Andy goodbye (han har bortamatch idag) och så började jag städa!
OCH NU ÄR JAG HYFFSAT KLAR! Gud det tar sin tid. Får ta toaletterna imorgon och damma ovanvåningen.
Annars är allt annat klart. Torkat fint, dammsugat, luftat filtar, våttorkat golven, plockat undan, kastat,
plockat fram rudolf (vår ren som lyser så fint) etc.... Känner mig nöjd med dagen. Ska fortsätta med
att tvätta en massa och laga någon god mat till mig själv, sen vid sju är det ostbricka hos Lena och
matchtittande.

Ha en fin Lördag!
Och Grattis till min Farmor som fyller år idag, skickar massa kramar!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0