More from Marc

Blev inte bara kär i Paris, utan i ett finfint halsband från Marc bland annat!



Puh vilken dag! Började med ett intensivt träningspass (Bodyshape) klockan tio med Lenis. Fy, tur att Lena var där annars hade jag nog gett upp. På nästan tom mage och inte mycket energi tog jag mig igenom det, gud så skönt efteråt! Kommer nog inte kunna gå imorgon pga träningsvärk men ändån! :)

Efter träning blev det foodshopping och sen hem och gå ut med hunden för att därefter städa the house!
Tvingade mer eller mindre till mig en gåva från min man som han köpte på vägen hem från träning, en dammsugare! Det har vi behövt ett tag nu och vi hittade även en som var superbra för djurhår! I love it, nu är mitt hus clean and hairless! Uppsakattas! :)

Nu sitter vi och väntar på att Criminal Minds ska börja.
Puss sålänge!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Josie

Riktigt nice hörrredudu!

2010-11-05 @ 00:06:13
URL: http://josieswall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0