Man bara måste!

Vid dessa årstider tycker jag att det är extra viktigt att rå om sig själv. Tycker om att träna mycket, äta god mat, lägga ansiktsmask flera dagar i veckan, ta långa varma duschar och bara unna sig själv att må bra, för vädret & mörkret hjälper inte till.

Började dagen med en långpromenad med min hund sen drog jag och tränade på gymmet med Elena och därefter blev det storhandling, köpte hem massa gott, mums! Tog sen en långdusch och la ansiktmask & har nu gossat in mig i min rosa velour dress. Mys mys mys!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt rätt!! Träning får en på braaa humör :)

2010-11-10 @ 18:31:42
Postat av: Caroline

du är så söt min goss :) lyssna på Monty- Seglaren Världens mysigaste låt :)

2010-11-10 @ 19:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0