Love



Vetni vad jag älskar?
Jag älskar människor som kan driva med sig själva, som kan skratta åt sig själv om man säger fel, garva högt om man snubblar och gör bort sig, göra fula miner på foton och dansa galet på dansgolvet. Då har man självförtroende, då lyser man i mina ögon, då känner man sig själv och ler mot livet. Ett exempel på en stark sådan karaktär är ju självklart allas vår Maria Montazami. Hon driver med sig själv, kallar sig själv ett pucko när hon kommer på att hon gör fel och hon skrattar hjärtligt om hon gör misstag. Sånt gillar jag, det för mig är livsglädje.


Kommentarer
Postat av: mathilda

gud vad jag håller med dig, jag vet sååå många som t.ex. tar bort bilder från andras kameror för de inte såg ut som fotomodeller på de bilderna. Många som inte kan skratta om de gör fel osv.. känner igen mig så väl i ditt inlägg, det är sann livsglädje! :)

2010-11-30 @ 19:49:32
URL: http://lilm.blogg.se/
Postat av: paulina

Håller med!! Det är nog ett av de värdefullaste personlighetsdragen att kunna bjuda på sig själv! Kram på dig

2010-12-02 @ 13:44:20
URL: http://schteklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0