Goodbye LöParii.



Hej mina fina.
Nu sitter jag på sista tåget hem (fick byta och vänta på Schiphol i nästan en timme).
Är lite ledsen för dagarna gått så fort men tycker ändån vi hunnit med mycket!
Hittade massa fint idag från Marc Jacobs och på en Vintage affär hittade jag en ljuvlig pälsjacka!
Shopping gör mig så lycklig! Hihi.
Om en och en halv timme är jag i Groningen och då ska jag hitta taxi och grejer. Sen ska jag gosa
ner mig hos mina pojkar (har saknat).
Haft sjukt roligt och underbart i Paris med min finaste bästis och önskar att det kunde vara längre!
Men jag ska inte klaga, denna resa gjorde mig gott, jag ler hela tiden och det pirrar i magen när
jag tänker tillbaka på hur mysigt och roligt vi har haft det, sånt är lycka, sånt är äkta vänskap....

'

Godnatt lovers.
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

såå himla mys o bra gosse, nu har du ny energi till hela hösten o sen ses vi till Jul! då blir det julbak o myyyys på veeeldigt hög nivå, FAATTAR DUUU?!?!? :)

2010-11-03 @ 13:46:52
Postat av: sofie

alex: JAG FESCHTÅÅÅÅR! ;) Massa mys i jul! LÄNGTAR!

2010-11-03 @ 15:22:39
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0