Vilket farande!

Okej.
Igårkväll när jag kom hem från Amsterdam packade jag väskan och satte mig i bilden direkt igen för att dra hem till HBG.  Andy fick 3 dagar ledigt och tyckte att vi lika gärna kunde åka hem en svängom. Alright.
Så HBG tills Torsdagkväll, då vi flyger tillbaka till Holland.
Sen Holland tills Måndagkväll då vi drar till Amsterdam och övernattar för att sedan flyga tillbaka till HBG.
Haha, som sagt, ett jävla farande!

Men men, det gör inte mig något!

Förresten, vill ni se resultatet på fransarna? Jag är jättenöjd. Före och efter bild:

     
Ella var så duktig och hade SÅ mycket mer tålamod än vad jag hade haft! :)

Så iallafall, nu är jag hemma tills Torsdagkväll. What to do? De flesta jobbar och har ett liv... Haha. Men men, får träffa de som kan sen blir det avslutningsfest och grejer i Groningen i helgen!

Ha det fint darlings.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Flyger ni med Dexter då, också?

2010-05-11 @ 21:39:19
Postat av: Fiek

WOW your lashes are looking great! Does it stick after washing your face with cleanser etc? love that shit! :)



XOXO

2010-05-11 @ 22:50:18
Postat av: Sis ♥

Dina fransar är ju fabuloouuuus! Me want to.......

2010-05-12 @ 11:37:39
Postat av: sofie

Anonym: Nej vi flyger inte med Dexter, han stannar hos Andreas föräldrar över helgen!



Fiek: Thank u!! No u can't wash ur lashes with facecleanser or eyemakeupremover, just warm water! Bought a special mascara for those lashes! :) I like them tooo! ;)



Sis: Vi får dra hit Elena så hon får göra på diiig ;)

2010-05-12 @ 13:21:47
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0