Resgalna!

Jahapp, då är vi tillbaka i Groningen igen! Haha, snacka om ett jiddrans resande! Men men, vi fick tillochmed en utekväll i Onsdags, åh vilken sådan! Usch för shotts säger jag bara! Men skoj hade jag. Hittade min man vid halv fyra på kebabstället så vi åkte hem ihop sen igår åkte vi och kolla på en grej som är väldigt intressant, blir glad om det går vår väg!!! Vill inte hoppas för mycket.
Idag sov jag till tolv, haha, vi är hundfria. Min lilla vovve är hos Andreas föräldrar och idag så matvägrade han lite för att han saknar oss, awe lilla gosse Dex!!!! Han får klara sig tills på Tisdag! Rose och Tommy tar så bra om honom! <3
Nej idag ska jag, Andy och Nicklas ha biodag, bara kolla bio, haha. Känner fortfarande av utekvällen, ILLA. Jag börjar bli gammal!!!!
Ha det fint!
XOXO

Kommentarer
Postat av: mami

jasså där är du!!! har ringt 3 ggr!! ingen svarar.. och inte har du svarat på mitt sms jag skickade igår kväll. Hygglo...ha det så bra iallafall,pa o jag ska ha en jättemysig helg med go mat o dryck....säkert :(

2010-05-14 @ 18:50:15
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: läsare

Vad är det ni spanat in ?



boende i Helsingborg? :-)



ge oss en ledtråd.

2010-05-14 @ 21:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0