Love the life you live

I love the life I live!

Hej mina fina.
Vilka underbara dagar det varit, massa sol och sommarkänslor, idag är det dock vara elva grader och mulet men ja, helgen var underbar! Var på HIF i Lördags och A var på storbildsskärmen innan, i mitten och efter match för lite intervjuer. Kändes mysigt och vara tillbaka på Olympia, var ju ett tag sen!

Efter HIF gick vi hem till min faster på släktmiddag där vin och mat flöda hela kvällen, sen gick jag, emelie, mamma och pappa till Helsing där vi mötte upp Lotta (min kära moster) och Sebbe, my little bro! Hade skit skoj! Em klarade dock inte trycket med förfest och 3.5or på HIF så hon drog hem och jag, Emma, Bamse och Patrik dansade rullstolsdansen in i dimman!

Igår utvecklade sig en lunch på BC (Beach Club) till en hel eftermiddag och kväll där, mycket trevligt. Vi drack lite rosé för att dämpa baksmällan och käkade pizza och hamburgare, mega myyyyys! Lite pics?





Åh vad jag ÄLSKAR Helsingborg!!!!!!!
XOXO

Kommentarer
Postat av: carro

vad GOSSIGT!!

2010-05-24 @ 13:12:49
Postat av: Josie

Härligt det ser ut gullis! :) Vill också te helsingborg ja! Trist :( men vi får styra upp något annat i sommar ändå tyckero jag! PUSS

2010-05-25 @ 08:35:33
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: steffi

såå jäkla störigt att inte jag kom in för patrik hade lärt mig rullstolsdansen hemma innan vi drog till stan ;( krya på dig med förskyldningen! puss

2010-05-26 @ 15:55:28
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0