Fejkad sol och träning

Varit iväg på gymmet och både solat och tränat, mega skönt. Man känner sig så duktig hela dagen efter man varit och gjort något vettigt. Blev 30min på crossen (5km) sen mage, rumpa, inner & ytterlår och "trapp-maskinen" i 10 min sen dog jag! Fy vad den är jobbig! Sen 100 situps sen var jag helt slut. Min mat ikväll blir lite nytto bara för jag kände mig så nyttig efter gymmet då jag handlade, haha. Ska käka en köttbit med en stor sallad med parmaskinka, avokado och äpple, mumma! Älsk får lax och potatis, haha, snacka om att vara sugen på olika saker!

Precis varit ute med hunden i en halvtimme. Det är mkt mysigare när jag och A går ut med honom tillsammans, då kan man gå och snacka och mysa. Dock brukar det sluta med att vi skriker på varann, haha, vårt förhållande i ett nötskal! ;)

Såhär ser jag ut just nu. Blommig tröja från Garden Kollektionen, osminkad och en Nikie keps! ;) Nu är det Lördagsmys!
XOXO

Kommentarer
Postat av: ' oliviaalm

fett fin blogg! :D

2010-05-01 @ 17:51:16
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0