Dance in the dark

Love Lady Gaga.


Some girls won’t dance to the beat of the track
She won’t walk away
But she won’t look back
She looks good
But her boyfriend says she’s a mess
She’s a mess





Vaknade av att Andy och Dexter lekte bredvid mig i sängen och fick mig ett bett i rumpan av min hund som ett litet wakeup call! Haha, Andreas skrattade så mycket så han nästan kissade på sig, jag tyckte inte det var lika skoj! ;) Känner mig inte på topp idag men jag tänkte ändån dra till IKEA eller Tuinland eller något annat trevligt. Tror det blir IKEA, gillar och gå där och lulla runder. Sen måste jag handla hem lite käk.

Imorgon drar mina små lillisar (Emma och Alexandra) till L.A och jag är så avis! De kommer ha så sjukt skoj, älskar er gossisar!!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

åå vi älskar dig med popps!!! pusspusss!!!

2010-05-03 @ 17:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0