Book of Eli

Har precis sett "Book of Eli" med A. Den var väl ok, inget mer.
Min älskade karl vart så frustrerad idag, tycker typ synd om honom. De förlorade matchen med 0 - 2 och åkte ur playoffen. Halva matchen fick A spela forward och han kämpade som en galning och jag såg hela vägen från skyboxen hur arg han var att inget gick som han ville. Sen förlorade även hans älskade Man United ligan, awe, haha. Så han är väl lite purken.

Det som är mer purket är att vi måste stick around för en vecka till och A måste spela match mot ett amatörlag på Lördag så en vecka till i Holle jadååå. Imorgon ska jag och Ella dock till Amsterdam så det ska bli super skoj. Sen ska jag ägna resten av veckan åt träning och packning inför Svedalaaaa. Längtar. Har dock hört att Sverige bjuder på kallt skitväder........ Men men, vad gör det när man har både familj och vänner som värmer? ;)

Psst, tomorrow it's only 1 month left to the trip of our lives Jenna, I am soo exited!!!!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hur blev ögonfransarna?

2010-05-11 @ 09:24:35
Postat av: Anonym

på en skala, ganska brun, haha! sötis! Åker ni me till sverige snart? Kramiiiisar

2010-05-11 @ 11:24:31
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0