All we ever do, is say goodbye

Då är man tillbaka i Sverige igen och ack så skönt, dock inte lika skoj att säga hejdå till mina bästa i Groningen men fan jag hoppas att nästa år stays the same... Sitter i påarp nu och kikar på min vovve (som ligger och sover vid mina fötter) med jämna mellanrum. Han blev så otroligt lycklig när vi kom hem inatt, min fina bebis! Dansken körde oss till Köpenhamn inatt (med vissa "hrm" avstickningar på vägarbeten) och där i sin tur hämtade Andys föräldrar oss, vilka änglar!

Vet inte vad som händer idag, vill mest bara gossa med min vovvsing, ska förmodligen (förhoppningsvis) träffa Caroline ikväll och krama ihjäl henne ;)

Nej nu ska jag gossa ner mig i soffan bredvid min man.
Nu har vi fanimig sommarlov ;)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Josie

GOOTTI att vara hemme sötis!

2010-05-18 @ 14:31:30
URL: http://josieswall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0