Vilken kock jag är!


Lagade till en mega god middag som jag och min man just avnjutit. Blev klyftpotatis&rotfrukt i ugn, kött, wok, sallad, creme bonjour sås och tzatsiki idag! MUMMA! Till det avnjöt vi varsin kall cola, åh så gott så gott. Satt och njöt! Lätt bäst och käka när man är mega hungrig, haha. Sen gick vi ut en lite längre runda med lillen och nu dricker vi kaffe och kollar fotboll, eller ja, A kollar fotboll. Vi går utan koppel när vi går med han båda två och han lyder till 97% typ! Kan vara lite svårt när andra hundar är i närheten men han är så himlans duktig. Min fina.

Imorgon drar jag nog hem till E och kollar matchen och snackar skit nån timme så jag inte bara sitter på röven igen. Var dock iväg och köpte en fin växt, sopborste och stora matskålar till Dex samt handlade mat i affären innan. Så jag har ändån fått något gjort! :)

Haha kollade igenom bilderna från Båstad 2005, bästa Båstad ever, känner ni igen mig? För att inte tala om Carro? (sorry Carro var tvungen) Haha!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Lill Ida

hahah söta ni var;) blond du var shit, håll dig till det mörka;)..förresten sugen på träning drar nog en sväng imorgon!!

2010-03-27 @ 23:12:58
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Michaela

Haha... snygglosar!



2005 .. mm då var man ung, dum och naiv ;) Vilka intriger! Var det inte denna sommaren som du, Granen, björn och jag var på Peppes?



2010-03-29 @ 09:46:07
Postat av: Sofie

Michaela: Haha jo det var den gången, när vi var på "kändisfest" på Peppes Bodega och jag var bara barnet, haha!

2010-03-29 @ 11:34:58
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: fanny

jag älskar dig i blont hår!

2010-03-29 @ 13:34:20
Postat av: sofie

fanny: huuur kan du ens titta på mig själv i blont hår? i don't understand!!!

2010-03-29 @ 15:06:53
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: fanny

jag har rätt, håller inte andreas med mig ? :p

2010-03-30 @ 06:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0