Vanlig Lördagskväll hos oss..

A kollar fotboll och jag sitter och glor serier vid datan, gud så romantiskt. Dexter tittar upp lite då och då från sin liggposition och fnyser, för att snabbt go back to sleep. På tal om sömn så tror jag att jag kryper ner inom några minuter, gick faktiskt upp halv sju imorse och ska göra det imorgonbitti också så A får sömn innan matchen. Det är hårt och vara hundägare vettni, men jag ska inte klaga ;)

Hoppas ni har en bättre Lördagskväll med godis och någon bra film.
Det är en sånhär kväll jag önskar jag var hemma med min familj eller med mina vänner.
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

jag hade garna spenderat den lordagen med dig hjartat mitt!! Btw, jag vill nog borja skriva blogg igen, kan vara bra nar jag flyttar o sa. Du (som proffesionell webbdesigner) ska fa aran att hjalpa mig att gora en :) PUSSS!

2010-03-07 @ 11:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0