OMG

Ibland orkar jag inte med mig själv. Haha. Varför kom jag intrillandes klockan sex imorse? Varför var jag ute så länge? Och varför drack jag till klockan fem? Fy. Men fy satan vad kul jag hade igår med mina flickor. Vi drack bellinis när hemma hela kvällen och spelade kortspel med massa regler som Ida bröt hela tiden och jag har inte skrattat så mycket på länge "Ida, det kortet betyder att du ska GE bort två klunkar", Ida bara: "Aaaah okeeeej" och så drack hon själv, haha! Klockren! Mina fötter är ömma idag och mitt huvud bankar, min pojkvän är lite purken för jag var hemma så sent (tidigt?!) men fy fan vad värt det det är!!! :)

Jag och A var ute och lekte med Dexter precis i parken och han fick leka med en 16veckors valp, det började med att Dexter jagade honom och slutade med att Dex blev jagad och han tyckte att det var så kul! :) Skönt att han kan leka och busa lite med andra hundar. Mamma stolt! ;)


Nej om man skulle korka upp en cola till.
Bilder från natten kommer säkerligen.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0