No regrets



Ibland är livet så underbart samtidigt som det kan vara så himla tråkigt. Dagarna passerar, veckorna går och åren trillar förbi. Man måste passa på och leva. Man måste ibland stanna och tänka till. Man måste lära sig att uppskatta det man har och inte vara girig och bara tänka på det man vill ha eller skulle vilja haft. Man ska skratta då och då tills man gråter, man ska dansa ibland tills fötterna blöder, man ska säga till dom man älskar att man älskar dom och inte låta någonting vara osagt. Vem vet vad som kan hända imorgon? Idag är jag glad för att solen glimtar lite då och då. Jag är glad för att jag fick skratta tills jag fick ont i magen med min pojkvän i förmiddags, jag är glad för att min fina hund pussar mig när jag säger "puss", jag är glad för att två av mina bästa vänner kommer över ikväll och att vi ska dricka drinkar och ut och dansa, jag är glad för att min bästis ringde innan bara för att snacka skit och jag är glad för att livet ibland bara är så underbart.


"Life is short, break the rules,
forgive quickly, kiss slowly,
love truly, laugh uncontrollably,
and never regret anything
that made you smile..."


Kommentarer
Postat av: Helena.

Åh vad härligt inlägg. :)

2010-03-14 @ 10:23:46
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0