Monday morning



A tog vovven imorse efter flera försök att få Dex att somna om. Jag fick sova till halv nio, yeii! Nu är han på träning och jag har precis varit ute en sväng med den lille. Btw så avskyr jag lösa hundar som ägaren inte har pli på! Och det kryllar av dom här i Holland. Jag tänker inte släppa Dex lös om jag inte vet att jag har pli på honom. Jag vet att jag kan släppa han lös där det inte finns så många distraktioner men då måste jag se till att ha kontakt och ge uppmärksamhet hela tiden. Här kan en hund springa flera hundratals meter ifrån sina ägare, det hände mig och Caroline när hon var här. Kom en liten hund och började moppsa med Dex och jag kunde inte se hans ägare så långt ögat nådde! Sånt stör mig! Iallafall, nog med hundsnack.

Ska dra och träna när mannen kommer hem tänkte jag, samt handla hem mat för veckan. Imorgon är det hollänsklektion så jag ska faktiskt sätta mig ner och läsa lite så jag inte är helt lost.



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0