Gomörra!!

Här sitter jag och käkat rostemackor med marmelad och ost och till det ett stort glas oboy, mega gott! Sovit oroligt inatt, A kom upp och la sig klockan fyra och så är han och tränar nu, han är avstängd i dagens match. Ska iväg och kolla matchen iallafall, den börjar halv tre.
BTW, en av alla tusen grejer som gör att Caroline Dellgren är min bästa vän är bla denna kommentaren som hon postade på min blogg inatt:


carro om :
"Hej goss! Sitter på toa nu, lite drunk! Tappa ena klacken ute ikväll så fick dra hem:( nej nu sova sen JOBB!!!!!!"



Haha I love her. Jag och Ida hade jätte mys igår, såg Alice i Underlandet men den sööög! Ha en fin dag. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0