GE MIG KAFFE!



Gomiddag alla kära!
Hoppas allt är bra med er. Jag har haft en fin dag. Fick sova en timme längre än vanligt (altså till 08:00) för A tog vovven, sen har jag och Dex spatserat lite i området på förmiddagen och sen åkte jag in till stan och mötte Ida för lunch och skitsnack, vi längtar tills imorgon. Blev lite lite shopping och Ella mötte oss i slutskedet. Behövde en ansiktskräm så jag köpte en från Estée Lauder som jag fick hem som test i förrgår som min hy verkade gilla, hoppas det är något bra. Sen hittade jag ett skitsnyggt armband som jag var tvungen och köpa tills imorgon. Jag vet dock inte vad jag ska ha på mig imorgon, dagens i-landsproblem I know! ;)

Vi ska iallafall dricka skumpa och käka jordgubbar imorgon och dansa tills våra fötter blöööder!

Nu när jag kom hem däckade jag i soffan med Andy och Dex så nu är det kaffetajm så jag får lite energi!

This is me today med mitt nya fina halsband som upppiffning:
XOXO

Kommentarer
Postat av: A

Esteé Lauder is the shit. Jag vet för jag jobbar där :o)

2010-03-12 @ 20:18:56
Postat av: sofie

A: åh vad skönt och höra, hoppas det blir bra för min stackars hy! :)

2010-03-12 @ 20:43:23
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Vilket snyggt armband. Vart har du hittat det?



Kram från en läsare

2010-03-13 @ 09:48:24
Postat av: sofie

Läsare: Tack så mycket, hittade det faktiskt i en skoaffär här i Groningen som heter Sasha :)

2010-03-13 @ 11:20:06
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0