ÄVENTYR!



Idag är min man ledig så vi gav oss ut på äventyr med vår lilla gossiga familj. Vi drog till Westerbrok där HAIS har träningsläger (ett lag från Helsingborg). Där hittade vi lite kända ansikten och vi stannade och kollade hela träningen, snackade skit, tog lagfoto (inte jag då) och sen fick Dex vara med och leka med massor med bollar och 30 män! Sen åkte vi hem, tog med oss donken och tryckte, sen blev det powernap och nu kom vi precis hem från parken. MYSIGT! Jag funderar på att dra till Tuinland och köpa lite skit till vår little vovvse!




OCH JUST DET, dagens temp, 15+! Hallo våren!!!!
Min finaste!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

oooh båda öronen står! :D

2010-03-18 @ 16:06:53
Postat av: Matilda

Såg du kryllo två på planen då eller med HAIS? ;) Syftar på min darlings bror om du kanske känner igen honom ;) ?

PUSS!

2010-03-19 @ 16:44:05
URL: http://alqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0