Intersport grillkväll!

Igår kom min man hem från landslagslägret och jag har saknat honom så! Blev massa mys i solen med vår vovve sen låg vi i SPAet i en timme och kramades och pussades och goooosade! Behövs extra mycket kärlek när man varit från varann en hel vecka! Snart ska vi dock hänga 24/7 in the USA! ;) Längtar, mindre än en vecka nu! Gaaaah!

Igårkväll så drog jag hem till Tessan där hela Intersport grillade korv, kött och kyckling och hade allmänt trevligt. Älskar alla mina små ISare! Härligt gäng och en härlig kväll! Det gillas!

Här kommer lite pics:

Hedvig , jag och Tilda innan SATC 2 första gången.


En bild från när vi var ute och åt på Dahlberg! Tilda, jag och Issa!


En till bild från Dahlberg, My, Carro och Fellan!


Världens finaste hund, Dexter.


Intersport grillkväll, mums!!!

Fler bilder kommer, snodde dessa av Caroline ;)
Nu ska jag och Andy bli bruuuna i solen.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh så mysigt Gosse!!!!!!

Njut av solen! Det ska jag också göra:)

Ses snart hoppas jag!

Puss på dig!

2010-06-04 @ 11:17:27
Postat av: Anonym

Håll hårt i killen din. Han är ju inte den trognaste om jag får säga mitt...synd om dig.

2010-06-04 @ 14:04:15
Postat av: carro

jag GILLAR det!!! :D

2010-06-04 @ 22:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0