I see your true colors

Halloj!

Igår blev det lyxigt värre på Dahlberg med skumpa och käk! Gillar det. Älskar och lägga pengar på god mat! Käkade pilgrimsmusslor till förrätt och röding (fisk) till huvudrätt, så himla gott! Först var det meningen att jag, Issa och My skulle ut och käka, så hakade Caroline på (gillar det) och sen när vi satt där inne så kom Felix och Mathilda förbi så vi blev ett sällskap på 6 st och vi hade jätte trevligt! Sen gick jag, Issa och My och såg SATC 2... IGEN! Älskar den. BTW, ska inte avslöja, men det Carrie får i slutet vill jag också ha, mega coolt, att inte vara som alla andra!

Vill också gratulera min fina vän Ida som förlovade sig med sin kille på deras semester nyligen, är så glad för deras skull! Grattis lillis!!!

Har precis varit ute med världens tröttaste hund som vände och ville hem efter 10 minuter, vad hände där? Jag som tänkte få lite motion! Får dra ut han igen om någon timme.!

Här är förresten lite pics från igår:

Leo bjöd på skumpa, så stekigt ;) Haha.


Myran, alltid lika söt, hon fyller år idag, GRATTIS GOSSE!


Jag och Isabelle.


Min underbara mat! Gotte!!!

Nej om man skulle kasta sig i soffan.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Em ♥

Ååååh önskar att jag va normal och kunde följa med på allt gossigt, lyxigt och faaabulous ♥

2010-06-01 @ 13:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0