Det kliar!!!

Det kliar i mina fingrar, det kliar i mina tår, det ilar längs min ryggrad för snart snart snart är dagen här! Om mindre än 48h sitter vi på flyget på väg mot San Francisco! Åh jag längtar! Kan inte fatta att det är nu vi ska åka. Jag är som ett litet barn på julafton!!! Hihi! Var ute en sväng igår med tjejerna och drack lite vin och gossade, mkt nice. Sov hos min man inatt och idag har vi varit på hundkurs, hemma hos A:s farmor och farfar och nu har jag nästan packat klart resväskan som ska med till U.S.A!

Har inte ork och lägga upp bilder och grejer, har bara lust och leva nu så ni får helt enkelt ursäkta!
Bloggen kommer inte vara i fokus de närmsta 3 veckorna, bloggpaus!
Jag kommer vara FÖR upptagen med att leva liiiiivet i Ameriiiika (Wee don't speak americanooo, dutututututu)

Hoppas ni har en fantastisk sommar så hörs vi snart igen mina lovers.
Pussar från mig.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej



tänk på att inte ta med er för mkt saker.. ni kommer säkert shoppa som fan där + att det inte e kul o köpa nya resväskor eller betala övervikt... när man e på semester brukar man kunna använda samma plagg i dagar... så packa inte för mkt ;-)



Ha så jäävla kul på resan!!! =)

2010-06-08 @ 20:43:23
Postat av: Josie

paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacka ner mig!

2010-06-09 @ 21:11:41
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Johannaeo

Hej sofie! :) hoppas du har det jätteroligt på din resa ;) synd att man inte sett dig så mycket mer i hbg sen sist! För det kommer jag ju knappt ihåg hahaha. Pusss

2010-06-10 @ 01:09:15
URL: http://johannaeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0