The gym & Foodshopping


Hola!
Hoppas allt är bra med er. Vart på gymmet i en timme och körde crossen i en halvtimme (död) samt styrka i en halvtimme, puh. Är typ överansträngd, är inte alls van vid mina normala vikter men jag kämpade på ändån. Har dock lite ont i baksida lår nu, ops! Handlade hem lite käk och annat gott nödvändigt till hemmet och gjorde en mega god wok när jag kom hem, var ju vrålhungrig! Sen tog jag en dusch och har precis varit ute med Dexter, han är seg idag, jag har bestämt mig för att vara seg resten av dagen så jag hoppade i mitt gråa mysställ och ska kolla lite serier och dricka cola zero, så mysigt, speciellt när det regnar ute, ska nog tända lite ljus också för att få en mega mys-stämning!


Förresten, jag tänkte ha en frågestund eftersom så många verkar ha det nu, så bara fråga på ifall ni har några frågor, vet knappt om jag har många läsare? Men iallafall så kan ni ju fråga i detta inlägg ifall ni har något på hjärtat!
Mums va?
XOXO

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jodå, klart du har läsare! :) tycker jättemycket om din blogg, så hör kommer ett par frågor!

Planerar du att göra något i holland, så som plugga, jobba?

Är det jobbigt att vara hemifrån? Är det ensamt och bo utomlands? Ska snart flytta från Sverige, därför är jag lite nyfiken ;)

Är du ich din kille ifrån varandra mycket? Hur träffades ni? Hehe, många frågor!



Kram !!

2010-07-31 @ 22:19:09
Postat av: mathilda

Jag har läst din blogg i ca 3år. Tycker fortfarande att den är grymt bra. Jag har några frågor, varför blev det just en schäfer när ni skulle köpa hund? Var trivdes du bäst, holland eller england? Är det inte svårt att hålla motivationen uppe till att träna och äta hälsosamt? du verkar klara det väldigt bra iaf! och sist, vilken är din favorit affär? :)

/ mathilda

2010-07-31 @ 22:40:44
URL: http://lilm.blogg.se/
Postat av: Emma

Varfor posar du du så javla mycket pa alla bilder du lagger upp? Och den undrar jag varfor du tror du är nan jakla primadonna? Du gor inte mkt, utan lever pa granens bekostnad, hur kanns det?

2010-07-31 @ 22:42:13
Postat av: anna

Blir det aldrig tråkigt att inte ha något "riktigt" att göra?

Saknar du inte att jobba eller plugga?

Läste du inte någon kurs i grafisk design, är det något du skulle vilja jobba med?

2010-07-31 @ 23:45:33
Postat av: Anonym

2010-08-01 @ 11:03:15
Postat av: mathilda

Till 'emma', Vadå att sofie inte gör något? Hon lämnar allt där hemma för andreas skull. Hon följer med honom vart det än bär. Sen säger du att hon inte gör något? Hur lätt är det att komma till ett land med främmande språk o få jobb direkt? Lite lättare om man lär sig språket först som sofie gör. Att man ens kan säga så till en människa man inte känner. Du är pinsam!

2010-08-01 @ 12:45:01
URL: http://lilm.blogg.se/
Postat av: Sara

Hur mycket tjänar din kille på att spela fotboll? Kanske inget jag har med o göra men frågar man inte så :) Sen undrar jag hur länge ni ska stanna i Holland? Är det tidsbegränsat?

2010-08-01 @ 13:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0