Monday sunny monday!

Sol sol sol, jag älskar det! Man blir så glad när man vaknar på morgonen. Jag ramlade hem hos Emma igår så hade vi massagekväll innan vi somnade, mega gossigt. Sen har jag varit med min vovve hela dagen. Hämta upp Danni och åkte till hundbaden för lite sol och bad med Dexpex, han älskar och bada och simma runder med sin boll, söte!!! Igår firade vi Issa på Barfota, hade jätte mys! Ikväll blir det goss med Carro, ska nog träna lite gym också om jag inte kör en go PW-runda i skogen medans hon tränar! Tänkte ha filmkväll! MYSMYSMYS!

Puss på er.

Jag käka musslor igår. SÅ GOTT!

Daniella och Caroline <3

Älskade HBG!!!! Det är så fint så jag dör!

En bild från Torsdagens bravader på Tempel!

Love the life you live I live the life that I loooove <3
XOXO

Kommentarer
Postat av: Josie

Vackra du :) Älskar sista bilden!

2010-07-05 @ 20:49:51
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller hur är det så snorpan... ska bli så skönt att åka hem nu! Hem till sitt igen! det längtar jag nog mest efter!! när åker du tillbaks till hollandet? <3

2010-07-06 @ 22:23:12
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0