Biomys!



Kom precis hem, varit och sett bio med snyggingarna! Vi såg "Killers" med Ashton Kutcher och OMG så het han är, jag dööör! Mega bra film, vi fnissade oss genom hela filmen. Nu är jag himma hos min fina fina vovve som bara är världens underbaraste, i promise! Han vaktar mig så bra när A inte är hemma och gosar med mig så fort jag behöver, det är kärlek det ni!


Förresten, jag hade ett expriment här hemma innan bion. Jag skulle prova mig på att göra en god soppa till middag och jag är så förvånad över att jag lyckades! Wanna know?
Finhackade räkor, vitlök och svamp
Hällde ner 3 dl vatten, en halv fiskbuljong, en skvätt matlagningsgrädde och heinz tomatpuré
Sen kryddade jag lite med salt, peppar och piffiallkrydda (A har fått mig besatt)
När det hade kokat upp i ca 5 minuter så mixade jag soppan i en mixer så det inte blev klumpar och voilá!
Mega god soppa av soppan herself.


Ska se "Handen som gungar vaggan" nu.
Men först ett glas smootie (jordgubb, banan från innocent)
XOXO

Kommentarer
Postat av: lillis

men gud vad gammal film:)

2010-07-18 @ 01:06:11
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0