Beautiful Monster...



Sitter i Påarp med min lilla gossehund, tänke käka lite frukost sen bara kolla någon go film. Var lite krasslig igår men mår bättre idag. Ska dock ändån ta det lugnt. Ska på bio med Caroline vid sex tiden, ska bli mys. Twilight 3. Har sett både ettan och tvåan de senaste dagarna. Carro är numera besatt av "Edward Cullen". ;)

Jag saknar min man och mitt hus. Vill bara hem och fixa och trixa och träffa alla därborta! Speciellt nu när Holland är i final, hela landet kokar av glädje! Är även lite bitter över att USA-resan gick så fort... Nu är allt blott ett minne fast med många foton och skratt kvar! ;)

På bilden ovan är vi i Santa Barbara på en restaurang med skitmat precis vid stranden (piren). Vi var även mega bakis denna kväll, haha. (Dagen efter sambucakvällen).

Nej lite frulle och en film.
XOXO

Kommentarer
Postat av: lillis

Fina ni är:) såg korten på facen, ser ut som ni har haft det riktigt trevligt. Nästa resa för mig L.A!;)

2010-07-07 @ 20:22:31
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: jenna

oh i wanna go back! i loved that life n now its back to work, work n work! :( love ya xx

2010-07-10 @ 15:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0