Baby I'm back!

Home sweet home.

Nu är man hemma i sitt hus, älskar hur det doftar och hur det låter, jag har saknat mitt gossiga hus, min man och mitt andra hem! Kom vid sex-tiden igår. Beställde hem mat och pappa fick kanelpizza?? Haha. Sen gick jag, A och Dex ut en kvällspromenad i ljummet regn, väldigt mysigt. Det är så varmt att man nästan kolar av. Tyskland ska vi inte prata om, när vi gjorde ett raststopp där DOG vi när vi öppnade bildörrarna, 36 grader! Man kunde inte ens vara ute för fasen! Idag blir det goss och mys och ikväll åker jag, mamma, pappa och Dex och kollar A:s träningsmatch. Nu ska jag sätta mig på altanen bakom mig och ta en morgoncigg med mami.

Saknar er redan där himma!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

onödigt att röka.. du är för fin för det!

2010-07-13 @ 16:06:16
Postat av: Lillis

Håller med ovanstående kommentar;P!. Välkommen hem fina du:), låter som ni har det riktigt gossigt. Ha det så trevligt på matchen, så höras vi senare. puss

2010-07-13 @ 17:22:04
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0