Sista dagen i Karon, Phuket



Nu är klockan 18:00 här och vi ska ner och hitta en fin restaurang för att avnjuta lite Thaimat. Jag älskar verkligen  maten här nere, så sjukt gott och vi ska inte snacka om priserna.

Idag blev jag och A lite uttråkade på stranden så vi hyrde en JetSki och hoppade runder i havet i en halvtimme, sjukt kul. Och jag måste tillägga att bränn-maneterna invaderade stranden idag. De är stora som ett toalettlock för fan med världens äckligaste trådar... USCH. Och värre blir det ju längre ut man kommer i havet, men jag klarade mig från att bli bränd idag, 2 ggr räcker!

Halv åtta går vår taxi till Phuket flygplats imorgon och så landar vi i Bangkok vid lunch-tid. Sen blir det rundtur där och förmodligen massa shopping. Jag har faktiskt inte shoppat mkt här nere men jag kan tänka mig att jag kommer hitta mkt i storstan.
Hoppas allt är bra med er där hemma. Hela Januari ska ni få stå ut med mig i Helsingborg!

Åh jag vet att ni längtar, haha!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Lelle kåsing o kenny

Du ser äckligt snygg ut o vi älskar dig (jag iaf) nu ska vi ner till tivvan o skaka rooooompa! Ha de underbart i thailandooooo vi ses snart. Me love you <3 You spinn my head right round.

2010-01-02 @ 23:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0