Gokväll

Hoppas allt är bra med er.

Igår samlades tjejerna för lite matlagning, ostbricka och drinkar. Satt och snackade livet, hälsade på Issa på Bonnan sen en snabbis på Helsing. Kaos ute med mkt folk och jobbiga människor så jag och Issa drog hem och la oss och snackade skit halva natten, väldigt mysigt. Imorse gick vi och solade och sen köpte vi bullar till frukost, så gott. Nu är jag hemma hos päronen och har kollat 3 avsnitt av Sveriges svar på Gorson Ramsey och käkat god mat.

Har skickat sms till Carro om bio ikväll, får se hur det blir med det, kan bli imorgon också.
Saknar mitt ♥ också.

Sitter och tänker på min och Carros NY-resa.... Jag vill dit igen.





Wanna go?
XOXO

Kommentarer
Postat av: Fiek

Hey babe!

Nice to see your doing great! Can see your trip to Thailand was lovely! Enjoy Sweden!



xxx

2010-01-10 @ 21:07:24
Postat av: sofie

Fiek: Hi hunny, how was london? see u in a few weeks! Xx

2010-01-11 @ 11:26:18
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0