Dex, är du en "wannabe polishund"?

Han är döpt, han heter Dexter.!
Och vem vet, han kanske drömmer om att bli polishund?

Gör du det Dexiie lille?


Elena (the angel) ställde upp idag och passade honom när A hade 2 träningar. Snart är det min tur och gå ut med honom varje timme, torka upp kiss och lära honom vett. Köpte "Ledarskap med Ceasar" idag, ni vet "Mannen som talar med hundar", hans bok. Mkt intressant, jag kommer bli världens bästa mamma, eller just det, matte..

Köpte även denna partyväska / plånbok (samma som min kusin fast hon hade annan färg, shyy):

och ett jätte fint diadem med stor rosett på, hittade ingen bild på det.
köpte även en mega mysig bodymilk på the body shop.

Nu är jag helt pepp på att träna min hund till tusen och lära han allt jag kan, typ sitt, stanna, ligg, rulla.... ;) Nej men ni fattar. Jag ska ägna mig åt Dexter nu i 4 månader innan han får komma till Sverige igen. Vi ska bli bästa vänner. :)

Nu ska jag läsa lite till i min nya hundbok. Måste sova snart också, ska ner tidigt på Zebras rea imorgon.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ledarskap kommer ofta av sig själv. Om jag hade varit du hade jag gått och köpt Charlotte Swansteins bok "Hundens första år" mycket bra har den själv. Sen finns det en annan bok som är jätte bra också av Anders Hallgen "Problemhund och hundproblem" där står en del om etologi, hundspråk osv.

2010-01-27 @ 22:03:10
Postat av: Ella

men så klart man ställer upp och leker med den gulligaste vovven i världen:) att plocka upp hans skit är ju en annan femma, haha. satan!

2010-01-27 @ 22:06:08
Postat av: sofie

Anonym: Tack för tipset!!



Ella: Aaa det är aldrig roligt med skit vettu ;) Hihi, jag ska nog allt få han rumsren! :)

2010-01-27 @ 22:07:12
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Lollo

anonym va jag haha glömde fylla i

ses imorgon!

2010-01-27 @ 22:13:33
URL: http://silahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0