Zara!


Zara har tydligen öppnat i Groningen! Fan vad skoj. Får åka ner imorgon med familjen och shoppa! Hoppas man hittar lite finfina grejer! Hihi! Jag och A har varit hos Veterinären nu kl 14:00 med herr dex och han fick 2 sprutor och vägde nästan 14 kg!!! Tjockisen!!! Haha. Sen tryckte vi ner ett avmaskningspilla i hans hals när vi kom hem och så har jag städat toaletten och nu dricker vi kaffe och busar med Dex. Fan jag är typ sugen på att shoppa nu på Zara, har verkligen tänkt och åka till Amsterdam bara för den affären! Haha. Mamma och svärmor kommer bli glada iallafall!

XOXO

Kommentarer
Postat av: carro

ZARA i mitt hjärta!

2010-02-25 @ 17:15:40
Postat av: sofie

som vi ska shoppa när du kommer, fattar duuuu?

2010-02-25 @ 17:49:00
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: alex

fy fan va orattvist, jag vill med ha Zara, fin du ar poppisen!! pussss :)

2010-02-27 @ 08:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0