Vet - besök

Vetrinärbesöket gick jätte bra, min hund är så himla duktig. Han fick spruta och blev vägd, konstigt att jag tycker han är tung när han nästan väger 9kg, A tippade på 5, men han är dock starkare än mig. ;)

Jag tryckte precis ner en avmasknings-pilla i halsen på honom också, A klarade inte av det, mamma är bäst, yeii. Dex åkte också för första gången bil utan bur, han låg i mitt knä och var så lugn så. Doooooktig vovve.

Vet inte om jag har energi för träning idag, får se, är helt slut, varit uppe sen halv åtta och haft full rulle. Haha just det, jag och A vaknade inatt av att Dex drömde så han rullade av sängen, haha, jag blev skiträdd, han blev nog ännu mer rädd men han somnade lika fort igen den lille.

mamma och son.. :)
Nu sover båda mina pojkar igen, får nog gå och joina dom i en tupplur.
XOXO

Kommentarer
Postat av: josefin

hej sophie! vilken liten goding ni har skaffat er! Underbart sot. Hoppas allt ar bra med er, nu vet du hur det ar att vara "mamma".. full rulle haha kram pa er

2010-02-04 @ 15:15:46
Postat av: sofie

josefin: ja det är verkligen full rulle om man säger så :) men det är ändån mysigt och vara mamma ;)

2010-02-04 @ 16:46:54
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anja

Awww sötegöte!! Vilken liten goss han är!!

Skönt att allt gick bra hos vetten! :)

Keep up the good work. Det blir lättare när de är rumsrena!! Du är duktig Sofie!



Puss o Kraaaaam

2010-02-04 @ 17:21:59
URL: http://anjakarolina.blogspot.com
Postat av: carro

åååååh söte! både du o hunden! snart kommer carrsan, så roligt vi ska ha!

2010-02-04 @ 18:02:35
Postat av: sofie

carro: åh jaaaa! snart är det du, jag och MR. D ;) Hoppas då att han är mer rumsren och lydig. hihi.

2010-02-04 @ 18:08:41
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha så söta ni är :-) som en liten familj... tror ni kommer få barn ihop med tanke på att ni hållt ihop så länge o att ni nu skaffar hund.. goooolligt ju ;-D !!



Lycka till med hunden!! Söt är den!



Kram

2010-02-04 @ 23:20:53
Postat av: sofie

anonym: tack så mkt :) ja nu är vi ju en liten familj, barn dröjer nog ett tag till iallafall :) kram!

2010-02-05 @ 09:14:09
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0